کمپین من یمنی هستم

نرم افزار اندروید من یمنی ام

دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۱۰ ب.ظ

با تلاش دوستان و با لطف خدا اولین نسخه از نرم افزار اندروید « من یمنی هستم » تهیه شد  و لینک دانلود این نرم افزار بر روی وبلاگ قرار گرفت . ان شالله در نشر حد اکثری این نرم افزار در بین علاقمندان به شرکت در این کمپین کوشا باشیم.

با نصب این نرم افزار بر روی تلفن همراتون میتونید از آخرین بروز رسانی های کمپین « من یمنی هستم » از قبیل تصاویر جدید، نرم افزار و بازی های جدید ، پوستر ها و آخرین کلیپ های صوتی و تصویری و مداحی های جدید با خبر بشید و در صورت تمایل تصاویر و مطالب خودتون رو هم برای ما ارسال کنید.

محیط این نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و به راحتی و بدون کوچکترین مشکل برای کاربران قابل استفاده است. تمامی مطالب وبلاگ و اخبار و برزو رسانی های جدید هم در این نرم افزار قرار خواهد گرفت.

این نسخه از نرم افزار بر روی تمای نسخه های اندروید قابل نصب هست.



- - 







موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی